//

Kaarten van Google Maps offline gebruiken

Kaarten van Google Maps offline gebruiken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de nieuwe iPhone5 heb (of sinds de nieuwe iOs6 update) kan ik My Maps niet meer in het buitenland gebruiken. Daar importeerde ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-13, 19:27
mapsissue mapsissue is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard Kaarten van Google Maps offline gebruiken

Sinds ik de nieuwe iPhone5 heb (of sinds de nieuwe iOs6 update) kan ik My Maps niet meer in het buitenland gebruiken. Daar importeerde ik dan mijn gepersonaliseerde Google Maps kaarten in en kon ik zonder internet-connectie de stad verkennen.

Nu gaat dat dus niet meer en ik heb al enkele uren op internet zitten zoeken. Vorige week was ik in 1 dag door mijn T-mobile buitenland tegoed van 14,95 euro heen omdat ik dus die kaarten moest laden in Barcelona. Dat moet toch makkelijker kunnen?

Dus wat ik eigenlijk wil is het volgende: een app die ik zonder roaming in het buitenland kan gebruiken en waarin ik mijn oude vertrouwde Google Maps kaarten kan zetten. Of moet ik een Android gaan kopen

Dank alvast 1000 x voor het meedenken!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-13, 19:32
macnikipi macnikipi is offline
• iOS 14.6
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard Aanrader

Galileo (App Store)
Reageren

Labels
google maps, gps, iphone5, no roaming



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline maps / kaarten en routes importeren ewoudvb iPhone Navigatie 5 14-03-11 22:50
Google maps, mijn kaarten Lexandthecity iPhone Apps 0 30-11-10 19:23
google maps offline? theory18 iPhone Apps 0 31-07-10 22:08
Nav kaarten downloaden en offline gebruiken Verwijderde gebruiker iPhone Apps 4 04-07-08 00:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.