Nav kaarten downloaden en offline gebruiken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogenlijk om Nav kaarten te downloaden en offline te gebruiken? Kan ik dus bijv. Frankrijk in ned downloaden, zodat ik op vakantie geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nav kaarten downloaden en offline gebruiken
Is het mogenlijk om Nav kaarten te downloaden en offline te gebruiken? Kan ik dus bijv. Frankrijk in ned downloaden, zodat ik op vakantie geen (dure) data hoef te downloaden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien is dit iets voor u! http://nambrot.com/index.php/home/33...g-maps-offline Laatst gewijzigd door macfreaker; 03-07-08 om 22:16. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips. Ik heb ook nog een blaupunkt travel pilot e1, maar die kaarten zijn van 2003, dus daar staan een hoop nieuwe of aangepaste wegen niet op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline maps / kaarten en routes importeren | ewoudvb | iPhone Navigatie | 5 | 14-03-11 22:50 |
Offline Kaarten Applicatie NL - Die GPS Locatie Laat Zien? | VirtuaCash | iPhone Apps | 10 | 17-07-09 12:44 |
|
|