Offline Kaarten Applicatie NL - Die GPS Locatie Laat Zien? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben dringend op zoek naar een goede applicatie die kaarten tot zijn beschikking heeft van nederland die je van te voren moet downloaden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Offline Kaarten Applicatie NL - Die GPS Locatie Laat Zien?
Hallo,
Ik ben dringend op zoek naar een goede applicatie die kaarten tot zijn beschikking heeft van nederland die je van te voren moet downloaden of al inbegrepen zijn bij het instaleren van de app, en dat ik dan zonder internet hoef te gebruiken mij gps locatie kan zien op de kaart. Wie weet een goede applicatie hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Enkele apps zijn:
- oMaps - OffMaps Dit was zelf simpel op te zoeken in de AppStore.
|
|||
|
|||
Ja maar ik zoek mensen die er zelf ervaring mee hebben en welke ze aanraden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja man echt wel, en die twee zijn niet de enige xD
Btw, de ene is ook duurder wat is het verschil? En kan ik kaarten in 1 keer downloaden zonder alle steden van Nederland 1 voor 1 te downloaden? Laatst gewijzigd door VirtuaCash; 14-07-09 om 14:55. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb OffMaps. Prima app, vooral ook op vakantie, gezien het anders nogal prijzig wordt als je dan Google Maps gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is dacht ik wel een maximum wat je aan kaarten offline kunt opslaan toch? Iets van 50mb ofzo dacht ik gelezen te hebben. En al deze programma's maken ook gebruik van openstreet o.i.d. maar dit schijnt nog niet zo uitgebreid te zijn als googlemaps. Anyways, zal er wel 'ns induiken, voor dat soort prijzen kun je je geen buil vallen lijkt me. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel 'ns geprobeerd? Zou erg mooi zijn, maar de applicatie laat het volgens mij niet toe, maar als ik weer wat meer tijd heb, dan wil ik wat meer onderzoek doen (binnenkort tripje naar italië, zou wel erg handig zijn als je een heleboel kunt inladen van te voren) Tom |
|
||||
|
||||
OffMaps heeft zojuist een update gekregen dat je routes kan maken. Die routes moet je wel van te voren maken, zodat je ze dan later kan gebruiken. Maar dat is opzich handig als je op een treinstation staat en je moet naar je hotel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Aanbieding] Applicatie laat niet alle aanbiedingen zien? | Zephyer | iPhone Apps | 0 | 09-03-10 17:01 |
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? | tergil | Archief | 1 | 19-02-09 19:45 |
|
|