Heb geen overzicht meer in mijn apps en games discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zoveel apps (vooral apps) en games op mijn iphone staan, dat ik er gewoon niet meer aan uit kan. Heb er toch ongeveer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb geen overzicht meer in mijn apps en games
Ik heb zoveel apps (vooral apps) en games op mijn iphone staan, dat ik er gewoon niet meer aan uit kan.
Heb er toch ongeveer een 100-tal opstaan, maar kan er geen bedenken die ik momenteel wil wissen, ook al gebruik ik ze niet allemaal. Ook weet ik niet meer welke zijn aangekocht en welke gratis waren. Hebben jullie ook zoveel apps en games of ben ik de enige verslaafde? En hoe houden jullie er een overzicht in? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er staan bij mij 202 app's op, maar zolang ik nog ruimte heb laat ik ze mooi staan.
|
|
|||
|
|||
Hoe heb jij nog overzicht?
Bij mij zullen er ook nog bijkomen, want heb mijn iphone nog maar van oktober vorig jaar. Maar ik heb nu het gevoel dat ik een aantal mooie apps heb staan, maar er gewoon geen gebruik van maak omdat het een rommeltje is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone 5 installeert geen Apps meer | klerk559 | iPhone algemeen | 2 | 01-02-13 11:09 |
Ik heb geen backup op mijn iphone 4s maar wil nu niet meer aan | jaspermaaijen | iPhone algemeen | 7 | 17-09-12 11:36 |
Geen geluid meer games en muziek apps?? | Stingray | iPad algemeen | 4 | 01-08-11 20:40 |
Krijg geen apps meer op mijn Iphone | Lexie | iPhone Apps | 6 | 14-11-09 12:58 |
|
|