Mijn iPhone 5 installeert geen Apps meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds een dag of 3 begon het. Ik wilde een app updaten via de app store maar het werkte niet. Hij blijft op Waiting ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 5 installeert geen Apps meer
Beste,
Sinds een dag of 3 begon het. Ik wilde een app updaten via de app store maar het werkte niet. Hij blijft op Waiting staan. Ook als ik een nieuwe app wil downloaden blijft er Waiting staan. Er komt geen venster dat mijn wachtwoord vraagt. Ik heb m'n telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart , de app store gesloten , opnieuw ingelogd in m'n account maar niks werkt. Weet iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lees onderstaande (gesloten) draad eens en volg de verwijzingen in dat topic.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...p-wachten.html Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Dan kan er hier een slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen Apps syncen op mijn Iphone. | Slingshot007 | iTunes | 5 | 12-05-11 11:03 |
TomTom: Installeert niet meer op de Iphone 4 | thijsvgelder | iPhone Navigatie | 2 | 23-01-11 01:50 |
Krijg geen apps meer op mijn Iphone | Lexie | iPhone Apps | 6 | 14-11-09 12:58 |
HELP! Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone | Arlinn | iPhone Apps | 3 | 01-05-09 23:03 |
geen enkele app installeert meer na restore van iphone 3g | renssies | iPhone Apps | 2 | 23-11-08 19:10 |
|
|