geen enkele app installeert meer na restore van iphone 3g discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) geen enkele app installeert meer na restore van iphone 3g. van uit itunes installeert hij geen enkele app meer behalve aim(aol). dit gebeurde na een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen enkele app installeert meer na restore van iphone 3g
geen enkele app installeert meer na restore van iphone 3g. van uit itunes installeert hij geen enkele app meer behalve aim(aol). dit gebeurde na een mislukt update naar 2.2. toen ik hem restorde naar 2.2. gaaf itunes de volgende melding bij het installeren van alle apps vanuit itunes (8.0.2)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f28/i...en-iphone.html
Waarschijnlijk zal deze link helpen. Houd hem nog even open mocht de oplossing in dat andere topic niet werke.
|
|||
|
|||
ik ben administrator en heb itunes opnieuw geinstalleerd heb zelfs opnieuw een restore van de iphone gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Ik heb een APPLE ID, maar kan geen enkele app downloaden | maybritt | iTunes | 0 | 13-01-11 20:22 |
[tips nodig] Push werkt bij geen enkele app.. | lachendepaul | iPhone Apps | 11 | 17-10-10 18:19 |
Geen enkele app werkt meer in IOS4! | winfriend | iPhone Apps | 3 | 25-06-10 16:03 |
3GS heeft geen enkele synchronisatie meer na update van iTunes | Bave | iTunes | 21 | 15-04-10 16:53 |
|
|