//

na ongedaan maken jailbreak problemen met standaard WEERapp (yahoo)

na ongedaan maken jailbreak problemen met standaard WEERapp (yahoo) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi iedereen, ik heb me enkele dagen geleden laten overtuigen om m'n iphone te jailbreaken... nu voor mij was dit geen meerwaarde, dus heb dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-13, 19:18
dolfijntjeuh dolfijntjeuh is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard na ongedaan maken jailbreak problemen met standaard WEERapp (yahoo)

hoi iedereen,

ik heb me enkele dagen geleden laten overtuigen om m'n iphone te jailbreaken... nu voor mij was dit geen meerwaarde, dus heb dat allemaal terug gedesinstalleerd en een reservekopie van m'n iphone terug gezet dewelke ik kort voor het installeren gemaakt had. nu heb ik plots een probleem met m'n standaard weer app... dewelke reeds voorgeïnstalleerd stond op m'n iphone toen ik hem kocht. als ik erop duw om deze op te starten springt hij direct terug weg. maar als ik vanboven m'n scherm naar onder "veeg" krijg ik wel nog de temperatuur van vandaag enzo te lezen zoals vroeger... maar de app op zich start niet op... dus waar je voordien 't weer voor gans de week kon zien...
wie kan mij helpen dit op te lossen??

je kan nl volgens mij de app niet herinstalleren, gezien ie er standaard op stond... een andere optie is fabrieksinstellingen terugzetten, maar dan ben ik de rest van m'n apps kwijt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-13, 19:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben bijna zeker dat er in die reservekopie jailbreak restanten zitten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: jailbreak ongedaan maken sevsef Unlock 2 31-10-12 10:26
iPhone: jailbreak ongedaan maken hulp gezocht met SP minitrix Jailbreak 3 15-09-12 00:47
iPad: jailbreak ongedaan maken?! Dutchgio Jailbreak 8 31-05-12 22:20
iPhone 4: jailbreak ongedaan maken? silversungun Unlock 4 14-01-11 23:16
iPhone 3GS: jailbreak ongedaan maken Netje-68 Unlock 8 07-05-10 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:51.