Wijziging app indeling in iTunes, wordt na syncen, niet overgenomen op iPhone. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Heb al gezocht op het forum, maar niet kunnen vinden. Probleem: Ik koppel de iPhone 4S (van mijn vrouw) aan iTunes en wijzig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wijziging app indeling in iTunes, wordt na syncen, niet overgenomen op iPhone.
Hallo allemaal,
Heb al gezocht op het forum, maar niet kunnen vinden. Probleem: Ik koppel de iPhone 4S (van mijn vrouw) aan iTunes en wijzig vervolgens de volgorde van de apps. Ná synchroniseren/toepassen is de nieuwe indeling niet overgenomen op de iPhone. Hetzelfde doet zich voor bij haar iPad. Iemand een idee? Heb de nieuwste software versies voor iTunes, iPhone en iPad. Heb ook al verschillende USB poorten geprobeerd. Bij voorbaat dank voor jullie ideeën/reacties. Groet, Tom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone wordt overgenomen door autoradio | sala | iPhone algemeen | 1 | 12-08-12 15:57 |
Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's | Marcellobarros | iTunes | 4 | 18-05-11 12:34 |
Itunes onthoudt indeling iconen niet | ra(MONSTER) | iTunes | 0 | 10-03-10 22:50 |
IPhone can niet syncen met itunes | Hurricane | iTunes | 2 | 07-12-09 17:40 |
|
|