//

App voor flitspalen in Frankrijk

App voor flitspalen in Frankrijk discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als trouwe Flitsmeister gebruiker ben ik voor mijn wintersport vakantie over 2 weken op zoek naar een soortgelijke App voor in Frankrijk. Ik zet roaming ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-13, 11:03
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Arrow App voor flitspalen in Frankrijk

Als trouwe Flitsmeister gebruiker ben ik voor mijn wintersport vakantie over 2 weken op zoek naar een soortgelijke App voor in Frankrijk. Ik zet roaming uit dus de app moet een offline flitspalen database hebben.

Ik kan niks fatsoenlijks vinden en de App van bijvoorbeeld TomTom ondersteund geen Frankrijk meer omdat het eigenlijk verboden is

Blitzer.de lijkt mij een hele fijne maar het lukt me niet om een Duits Apple Store account te maken.

Tips zijn welkom!

Thanks,

Bento
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-13, 11:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bento Bekijk bericht
Ik kan niks fatsoenlijks vinden en de App van bijvoorbeeld TomTom ondersteund geen Frankrijk meer omdat het eigenlijk verboden is
Het is niet "eigenlijk" verboden in Frankrijk maar feitelijk
  #3  
Oud 25-02-13, 11:08
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Ach, er mag wel meer niet toch ;-) Die rot dingen in Frankrijk vallen amper op 's nachts.
  #4  
Oud 25-02-13, 11:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bento Bekijk bericht
Ach, er mag wel meer niet toch ;-)
Zo is het Kijk eens in de onderstaande discussies:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...rwijderen.html

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...gon-2-0-a.html

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...en-tomtom.html

Succes gewenst in Frankrijk
  #5  
Oud 25-02-13, 12:49
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Meh, daar vind ik alleen Navigatie apps en wat niet mag en hoe het weg moet
  #6  
Oud 25-02-13, 13:17
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Je mag in Frankrijk een device gebruiken dat waarschuwt voor gevaarlijke zone,s. daarvoor worden in Frankrijk zelf nog steeds volop apparaten verkocht bij tankstations langs de snelwegen. Het enige nadeel van die waarschuwingen is dat ze niet meer exact de locatie van de flitspaal aan geven, maar een waarschuwing over een langere afstand dat er ergens eentje staat. Ikzelf zit wekelijks in Frankrijk met de vrachtwagen. word bijna tweewekelijks gecontroleerd door de gendarmerie. Nog nooit maar dan echt nooit is er gevraagd of er flitslocaties op mijn navigatie toestellen en of iphone staan. Dus de kans dat je daarvoor een boete krijgt in nihil. Ook heb ik nog nergens een voorbeeld gelezen dat er iemand ook daadwerkelijk heeft nmoeten betalen voor het hebben van flitspaal meldingen op wat voor device dan ook.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 februari 2013 om 13:20 ----------

Even snel even onze grote vriend google geraadpleegd. op deze site
AlerteGPS : faites de votre GPS un assistant de conduite is een app te vinden die speciaal voor de franse flitspalen is. ik ben alleen bang dat je die app met een nederlands itunes account niet binnen te halen is.
  #7  
Oud 25-02-13, 13:43
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Ik heb nu iSpeedCam France geïnstalleerd. Ben er alleen nog niet achter of deze offline te gebruiken is.
  #8  
Oud 25-02-13, 13:48
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Volgens de info op hun site is het mogelijk om via een web interface je eigen poi,s te importeren. dat doet mij vermoeden dat het offline zou werken. Mits je natuurlijk om je positie te bepalen verplicht bent je locatievoorzieningen in te schakelen.
  #9  
Oud 25-02-13, 13:49
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Nou ik ga het testen en laat het binnenkort weten!

Dank!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 februari 2013 om 14:59 ----------

Ik kom er net achter dat Blitzer.de in andere landen "Camsam" heet: https://itunes.apple.com/us/app/camsam/id494851185?mt=8
Reageren

Labels
flitspalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Flitspalen app niet compatible met iphone Shorty007 Archief 1 30-04-09 20:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.