Tomtom W-Europa te weinig geheugen met 3g beschikbaar? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds update OS iphone van 4 naar v6 zeurt mijn iphone over te weinig geheugen voor update Tomtom W-Europa. Toch is er meer als 3gig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom W-Europa te weinig geheugen met 3g beschikbaar?
Sinds update OS iphone van 4 naar v6 zeurt mijn iphone over te weinig geheugen voor update Tomtom W-Europa. Toch is er meer als 3gig beschikbaar, terwijl de update ongeveer 1,5g nodig zou hebben.
Wat kan ik hiermee? Bvd voor reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timosha,
Dank voor de tip! Ik heb nog nooit apps geupdated met iTunes. Hoe doe ik dat? |
|
|||
|
|||
Zet eerste alle aankopen over van de iPhone naar iTunes:
Applicaties van je iPhone naar iTunes overzetten - iPhoneclub.nl Download dan in iTunes alle updates en synchroniseer de iPhone met iTunes. |
|
|||
|
|||
Thanks a lot!
|
|
|||
|
|||
timosha,
Mijn dank. Het is gelukt. Ik word steeds meer Applep-minded! |
|
|||
|
|||
Zonder dank en graag gedaan
Het oorspronkelijke probleem is dat er op de iPhone minstens 2 X de grootte van de app nodig is om te kunnen installeren. De download wordt eerst in een temp folder opgeslagen en dan eerst geïnstalleerd. Succes verder |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp
Beste
Ik had net hetzelfde probleem. Dank u wel Timosha voor de zeer bruikbare uitleg. Mvg Krak 73 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 weinig geheugen? | Iphone5owner | iPhone algemeen | 6 | 07-11-12 15:04 |
weinig geheugen | xXHardCoreXx | iPhone algemeen | 4 | 08-05-12 23:00 |
TomTom West Europa / Europa | wiscel | iPhone Navigatie | 9 | 22-03-11 17:14 |
|
|