Melding iPhone , vergeten iPad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo alle, Nu ik een iPad mini heb (waarvan ik nu al merk dat ik hem zakelijk meer gebruik dan mijn iPad 3), kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding iPhone , vergeten iPad
Hallo alle,
Nu ik een iPad mini heb (waarvan ik nu al merk dat ik hem zakelijk meer gebruik dan mijn iPad 3), kan ik me zo voorstellen dat je het apparaat ergens per ongeluk laat liggen. Bestaat er toevallig een app waarmee je (via bv Bluetooth) een verbinding tussen iPhone en iPad kunt maken, en dat er op de iPhone een melding komt als je de iPad laat liggen??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat er zo'n app bestaat, ook niet toevallig, omdat er geen Bluetooth verbinding kan gemaakt worden tussen een iPhone en een iPad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rare melding op iPad | smooi94 | iPad algemeen | 12 | 16-09-12 15:49 |
toegangscode ipad vergeten | 1987Spike | iPad algemeen | 13 | 26-08-12 14:07 |
Email iCloud sync op iPhone en iPad met automatisch melding | iJimmy | iCloud | 6 | 18-10-11 21:53 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
iPad: iPad 4.2.1 jailbreak, vergeten stappen | harajuku | Jailbreak | 2 | 08-03-11 17:31 |
|
|