inloggen op een andere app dan de facebook app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen, ik heb een vraag. ik wil graag meerdere accounts van facebook op mijn telefoon, nou weet ik dat dit niet zal lukken met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
inloggen op een andere app dan de facebook app
goedemorgen,
ik heb een vraag. ik wil graag meerdere accounts van facebook op mijn telefoon, nou weet ik dat dit niet zal lukken met de orginele facebook app. ik heb nou 2 apps gedownload waar mee dat wel zou kunnen, mypad en ace. bij beide apps krijg ik deze melding als ik wil inloggen : connect to facebook niet aangemeld. je bent niet aangemeld. log in en probeer het opnieuw. dus ik probeer het nog eens maar het lukt niet. ik heb ook een ipad, beide apps op geïnstalleerd maar krijg de zelfde melding. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
ace, facebook, meedere accounts, mypad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook app inloggen werkt niet meer | MiDe74 | iPhone Apps | 7 | 24-02-14 15:37 |
Email in een andere app opslaan | jphoto | iPad Apps | 1 | 26-11-12 22:45 |
inloggen op je iPhone met een andere iTunes-store account | V.idunho | Archief | 2 | 27-11-08 20:44 |
|
|