App om de naam van de beller te zeggen. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben onlangs overgestapt van een Nokia E5 naar een Iphone 4, en een nieuwe wereld opende zich . Tot hiertoe heel tevreden van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App om de naam van de beller te zeggen.
Hallo,
Ik ben onlangs overgestapt van een Nokia E5 naar een Iphone 4, en een nieuwe wereld opende zich . Tot hiertoe heel tevreden van de iphone, maar ik zoek een app die de naam van de beller uitroept. Ik had dit op mijn nokia standaard staan, en vond dit heel handig. Ik heb gezien dat daar reeds een topic over bestond, maar die dateert al van 2010, dus hoop ik dat er ondertussen al een app bestaat zonder jailbreak . Graag antwoord. Mvg Astradti |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan niet zonder jailbreak.
|
|||
|
|||
damn, da s jammer. Nog niemand die er zich geroepen voor voelt om die app te maken?
|
|
||||
|
||||
Gewoon zelf voor al je contacten een stukje opnemen waar je de naam roept en die dan toewijzen als beltoon
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor mijn kinderen een 'eigen' ringtone inderdaad.
Direct herkenbaar. Maar ja, om nu voor al je contacten een ringtone te gaan maken. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmmm.. Nou dan vind ik het te dol om er een app voor te maken hoor...
|
|
|||
|
|||
en... met jailbreak is het wel mogelijk?
|
|
||||
|
||||
Yep! iAnnounce
Het is zelfs gratis omdat de ontwikkelaar het in de jailbreak-geest wilt uitgeven. |
|
||||
|
||||
Of CallTell.
|
||||
|
||||
Niet compatible met iOS 6.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(iCallAnnounce /voice notifications)Beller naam | hagazan | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-02-11 20:45 |
Beller naam aankondigen? | Sterke-Jerke | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-10-10 15:31 |
Naam van app | Tycho024 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-08-10 12:41 |
Map van app op iPhone heeft niet de naam van de app zelf | evad | iPhone Apps | 7 | 30-01-09 18:06 |
Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? | Bartje | Muziek, foto & video | 26 | 30-03-08 15:14 |
|
|