//

Niet kunnen downloaden uit de app store.

Niet kunnen downloaden uit de app store. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb sinds gisteren problemen met de app-store. Meer mensen met problemen? De app store werk verder goed maar ik kan geen apps downloaden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-13, 12:05
Titooo Titooo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 20
Standaard Niet kunnen downloaden uit de app store.

Hallo. Ik heb sinds gisteren problemen met de app-store. Meer mensen met problemen? De app store werk verder goed maar ik kan geen apps downloaden. Het is tussendoor 1x gelukt om een app te downloaden (iMediashare) en een update uit te voeren. Na het invoeren van mijn wachtwoord krijg ik na 2/3 min de melding: verbinden met app store mislukt. Ik heb net via google op een itunes link geklikt en toen vroeg hij of ik de app in een andere appstore wil downloaden (een of ander land waarvan ik nooooooit gehoord heb) en kreeg hem onmogelijk weer op nederlands.

Uiteindelijk is het gelukt om hem op nederlands te krijgen maar downloaden lukt niet. Als ik via instelling in- en uitlog werkt dat gewoon. Ik kan me apple id niet bekijken.

Ik heb absoluut geen zin om mijn telefoon te herstellen. Dat heb ik onderhand vaak genoeg gedaan. Iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-13, 12:10
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downloaden via App Store gaat niet meer Con iPhone algemeen 10 08-01-13 00:24
Hoe een app installeren zonder uit de App Store te downloaden? wdele Ontwikkelen voor iOS 8 09-07-11 11:50
het stoppen van downloaden uit app store robvanbuel iPhone Apps 3 16-01-11 21:00
app store verdwenen en niet kunnen syncen auke^ iTunes 1 01-02-10 23:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.