Kan geen Apps bijwerken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Op het moment kan ik geen Apps meer bijwerken of installeren via de App Store op mijn Iphone. Ik krijg dan de melding: "ACCOUNT ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen Apps bijwerken
Hoi
Op het moment kan ik geen Apps meer bijwerken of installeren via de App Store op mijn Iphone. Ik krijg dan de melding: "ACCOUNT NOT IN THIS STORE Your account is not vvalid for use in the U.S. store. You must switch to the Dutch store before purchasing". Hoe kom ik terug in de Nederlandse Store??? Ik hoop dat iemand hier ervaringen mee heeft. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
app store openen, klik op "uitgelicht", scroll helemaal naar beneden en tik daar op "Apple ID"
Log uit en log dan opnieuw in met je NL account |
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt!! "uitgelicht"was in dit geval "featured" , maar het is gelukt. Top! bedankt!!
|
|
||||
|
||||
Ah, klopt, je stond in het Engels ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: versie 4.1 bijwerken, kan dit? | hapdroop | Jailbreak | 17 | 27-02-13 23:02 |
Kan ik een iPhone 3GS met melding 'Geen service' wel herstellen maar niet bijwerken? | Mookie75 | iPhone algemeen | 5 | 20-01-13 21:13 |
update betaalde apps. Hoe bijwerken? | bostiaan | iPhone Apps | 3 | 10-08-10 14:37 |
Kan ik iTunes bijwerken | nelleke | Archief | 2 | 25-12-07 18:25 |
|
|