Mail ophalen op tijd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een mail app waarbij ik kan instellen dat ik, bijvoorbeeld,tussen 08:00 uur en 17:00 uur mail wil ontvangen. Gezien mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail ophalen op tijd
Hallo,
Ik ben opzoek naar een mail app waarbij ik kan instellen dat ik, bijvoorbeeld,tussen 08:00 uur en 17:00 uur mail wil ontvangen. Gezien mijn werk mail ook binnenkomt op de iPhone, zou ik het makkelijk vinden dat deze automatisch na 17:00 (o.i.d.) niet meer gepushed word zonder dat ik het handmatig moet uitzetten. Ik heb gezocht maar niks kunnen vinden. Iemand ideeen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bump.
Is er ondertussen al een app te krijgen die ervoor kan zorgen dat je werk mail alleen op werktijden opgehaald wordt en je prive mailboxen wanneer je wilt. |
Labels |
app, iphone, mail, tijd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail ophalen | Rob. | iPhone algemeen | 10 | 30-08-10 13:51 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
ophalen mail | Awater | iPhone algemeen | 2 | 20-01-10 14:16 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
|
|