Facebook agendameldingen stopzetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb facebook aan mijn agenda gekoppeld gehad, maar ben daar mee gestopt. Ik heb alle pushmeldingen van facebook stilgezet. Toch krijg ik voortdurend meldingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook agendameldingen stopzetten
Ik heb facebook aan mijn agenda gekoppeld gehad, maar ben daar mee gestopt. Ik heb alle pushmeldingen van facebook stilgezet. Toch krijg ik voortdurend meldingen van facebook-activiteiten met een piep op mijn iphone. Als ik mijn iphone open kom ik direct op het evenement van Facebook.
Hoe zet ik dit uit? Verder zet Facebook zichzelf met grote regelmaat weer in mijn agenda. Hoe voorkom ik dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tik in je agenda linksboven op agenda's, haal het vinkje weg bij Facebook-activiteiten.
|
|||
|
|||
Dank, dat had ik ook gevonden. Facebook zet het telkens weer aan. Heel irritant. Nu oplossing gevonden. Bij instellingen kun je facebook toegang tot agenda uitzetten. Dan verschijnt hij niet meer. Gr.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abonnement stopzetten | The Unbelievable | Odido (T-Mobile) | 4 | 02-11-11 23:51 |
Agendameldingen | Caddy | iPad algemeen | 5 | 07-08-11 22:58 |
E-mail binnenhalen stopzetten | montfoort10 | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 23:10 |
Alle agendameldingen in 1x uitzetten | RioolDokter | iPad algemeen | 1 | 27-10-10 23:17 |
geluid agendameldingen | john wings | Ringtones en Wallpapers | 1 | 03-02-10 13:53 |
|
|