App op iphone zetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer disp recorder van Itunes over te zetten op mijn Iphone. Het lukt me niet en weet niet waar ik aankopen over kan zetten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App op iphone zetten
Ik probeer disp recorder van Itunes over te zetten op mijn Iphone. Het lukt me niet en weet niet waar ik aankopen over kan zetten. Het gaat dus op 1 app die in itunes staat en op mijn iphone moet. Verschikkelijk die itunes na de grote layout update, ik kan veel niet meer vinden
Ps. Via appstore kan niet, app bestaat niet meer in app store.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die app met jouw Apple ID gekocht is kan je die in Windows of OS X in de map Mobile Applications zetten. Of dubbelklikken dan wordt de app automatisch in iTunes gezet. Dan de iPhone synchroniseren met iTunes.
|
|
|||
|
|||
App is met mijn id gekocht. Hij staat al in Itunes, maar ik krijg hem niet op de iphone. Ik heb het idee dat er niet gesynchroniseerd wordt.
|
|
|||
|
|||
Heb je de app ook aangevinkt in iTunes om te synchroniseren?
|
|
|||
|
|||
Nee, dat heb ik niet gedaan. Hoe moet dat ?
|
|
|||
|
|||
Activeer eerst de zijbalk eens:
iTunes 11: De nieuwe interface en zijbalk activeren | Appletips dan moet je niet meer mopperen over de nieuwe layout Sluit de iPhone aan de PC aan en klik dan in iTunes op de tab "apps". Scroll naar beneden tot je het appje gevonden hebt en vink het aan. Klik nu op synchroniseren. http://support.apple.com/kb/ht1977 |
|
|||
|
|||
Het is gelukt ! Geweldig dat hij er weer vertrouwd uitziet ! Ik wist dat echt niet, tof ! Ik heb de app gesleept naar de iphone en toen stond hij erop !
Heel erg bedankt ! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS app terug zetten op iphone? | joker2011 | iPhone Apps | 2 | 14-10-11 19:38 |
Quiet time app voor iPhone? = app die iPhone voor bepaalde tijd uit kan zetten | ctrl8 | iPhone Apps | 5 | 16-09-11 12:17 |
App andere iphone zetten | nielsvdplas | iPhone Apps | 4 | 28-02-11 14:36 |
ipad app op iphone zetten | stimmie99 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-08-10 23:29 |
goede app om files op iphone te zetten | lumikiller | iPhone Apps | 3 | 03-04-10 23:19 |
|
|