//

App andere iphone zetten

App andere iphone zetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone heb ik dus legaal de tomtom app gezet. Nu wil ik deze app op een andere iphone zetten die met een andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-11, 23:29
nielsvdplas nielsvdplas is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Katwijk
Berichten: 40
Standaard App andere iphone zetten

Op mijn iphone heb ik dus legaal de tomtom app gezet.
Nu wil ik deze app op een andere iphone zetten die met een andere itunes bibliotheek is gesynchroniseerd. Beide iphones zijn gejailbreakt.
Ik heb al overal gezocht over hoe dit moet maar ik kom niet tot een duidelijk antwoord.
Ik kan wel de app nog een x downloaden onder mijn naam maar mijn internet is onwijs langzaam dus dan zou ik een dag lang moeten downloaden.
Is er misschien een manier om een app op een andere iphone te kopieren zonder de hele bibliotheek te synchroniseren?
Misschien is er een programma die dit kan?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-11, 10:20
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Al je programma's staan in je iTunes map op je pc.
Ik maak hier af en tot zelf een back up van zodat mocht de pc crashen ik niet alles opnieuw hoeft op te zoeken en te downloaden.
  #3  
Oud 26-02-11, 23:37
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Aanvullend hierop vroeg ik me het volgende af:
Welke map(pen) zou je moeten kopieren om je itunes volledig gebackupped te moeten hebben in geval van bv. een herinstal van windows?

Kan je bv. simpelweg de betreffende map kopieren, en na de verse installatie van je nieuwe windows en itunes daarna die "backup-map" er weer naartoe kopieeren?
Dit zou je een hoop werk besparen en tevens je reservekopie etc. weer netje terugzetten, toch...?
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #4  
Oud 28-02-11, 14:28
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Niemand??
  #5  
Oud 28-02-11, 14:36
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Enige wat je zou kunnen doen is een back up maken van deze map,

C:\Users\Gebruiker\Music\iTunes\iTunes Media\Mobile Applications

Hier staan alle ipa files ( de installatie files van je apps ) die op je telefoon staan.
In geval dat alles crashed kan je die ineens tegelijk in je bibliotheek gooien en heb je alles der weer snel op staan. Het is geen RESERVEKOPIE!! dus vergis je niet en denk niet dat bijv je contacten etc ook terug gezet worden. Het gaat puur om de apps die in je itunes bibliotheek staan voordat je pc crashed zeg maar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup iPad op een andere partitie laten zetten iDre iPad algemeen 8 03-11-11 17:52
Muziek: apps op iPhone op andere comp zetten? Nafets Muziek, foto & video 5 06-10-10 22:52
iPhone: Kan ik de herstel reservekopie op een andere iPhone zetten? Raymond1975 Jailbreak 6 06-05-10 08:15
Abonnement op een andere naam zetten? riksking Odido (T-Mobile) 2 25-02-10 10:30
Muziek op iPhone zetten vanaf andere Mac desmodus iTunes 0 03-09-09 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.