Hoe verwijder ik een dubbele app??? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op een of andere manier 2 apps van twitter op mijn Iphone staan. Hoe kan ik er 1 verwijderen? Gr...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe verwijder ik een dubbele app???
Ik heb op een of andere manier 2 apps van twitter op mijn Iphone staan. Hoe kan ik er 1 verwijderen?
Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Lol, hoe kan je in godsnaam 2 dezelfde apps installeren?
Er is een map, van het programma in het bestandssyteem, en je kan geen 2 dezeflde namen in 1 map hebben
|
||||
|
||||
Hihi nou volgens mij (ben echt een leek hoor) ben via google naar twitter gegaan en is er op een of andere manier een apps gekomen, maar niet de apps van twitter maar gewoon in het klein het scherm van twitter met de tekst. zo had ik er ook een van een ander forum. Nadien heb ik de iphone aangesloten op Itunes en gesynchroniseerd en toen stonden er 2 apps van twitter. Hihi kan ik toch nog iets apparts Hihi. Maar hij is er al afgehaald dankzij dit forum.
GR |
|
||||
|
||||
Vermoedelijk webclips ipv Apps...
|
||||
|
||||
oke bedankt dus dat is geen apps maar een webclips weer wat geleerd.
Gr |
|
||||
|
||||
Lang leve dit forum, ik had een app erin staan die ik heel graag kwijt wou maar niet wist hoe ( heb ook nog maar een weekje de Iphone) maar dankzij de tip is hij eruit!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Hoe verwijder je Fotobibliotheek ? | Ozyar | Muziek, foto & video | 5 | 19-09-12 21:53 |
Windows: Hoe verwijder je machtigingen | martijn77 | iTunes | 1 | 01-11-09 02:21 |
Muziek: hoe verwijder in muziek? | monica110 | Muziek, foto & video | 5 | 10-10-09 18:35 |
Hoe verwijder ik overtollige agenda's? | StoffelXYZ | iTunes | 9 | 23-01-09 13:55 |
hoe verwijder je een icon togevoegt van Safari? | pxltje | iPhone algemeen | 3 | 03-03-08 01:23 |
|
|