app plaatsen in store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je een eigen app wil plaatsen in the appstore for mac enzovoor, heb je dan een imac nodig of 1van die dingen of kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app plaatsen in store
Als je een eigen app wil plaatsen in the appstore for mac enzovoor, heb je dan een imac nodig of 1van die dingen of kan je dat ook gewoon doen via windows pc.
want ik heb namelijk geen imac of die andere apple dingen maar ik zou graag gewoon apps willen plaatsen voor apple en die ander ontwikkelaars via mij windows pc. kan dan want ik heb namelijk gelezen dat je gewoon een officiale account moet aanmaken voor een bepaald bedrag en dan gewoon apps kan plaatsen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor zulke dingen heeft de iPhoneclub een heel speciaal forum (waar jouw vraag al een aantal keren beantwoord werd): http://forum.iculture.nl/f133/develo...elen-voor-ios/ |
|
||||
|
||||
En daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Gemarkeerde plaatsen in kaarten app weergeven. | mglange | iPhone Navigatie | 0 | 04-07-12 16:36 |
een site-app plaatsen | Franky1234 | iPhone Apps | 1 | 12-04-12 10:04 |
|
|