//

Video Edit(ing) app's voor video bewerking op de iPhone (5)

Video Edit(ing) app's voor video bewerking op de iPhone (5) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Video Editing programma voor op de Iphone: Hallo, ik vroeg mij af wie er op zijn Iphone (5) veelvuldig video's opneemt met bijvoorbeeld FiLMic ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-13, 23:17
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Question Video Edit(ing) app's voor video bewerking op de iPhone (5)

Beste Video Editing programma voor op de Iphone:

Hallo, ik vroeg mij af wie er op zijn Iphone (5) veelvuldig video's opneemt met bijvoorbeeld FiLMic Pro en die voor snelheid en gemak op zijn iPhone bewerkt, gereedmaakt en dan online zet.

Zo heb ik rond gekeken en omdat ik nog geen ervaring heb wil ik eerst kijken naar een Free app.

FiLMic Pro heb ik wel al gekocht omdat deze zo vaak als beste wordt aangeraden en ik er ook al veel over had gelezen en gezien, waardoor ik ben overtuigd.

Voor video editing zijn er zoveel verschillende applicaties. Betaald bijvoorbeeld iMovie of Video Edit app. Maar nog veel meer Free apps die volgens mij ook wel goed zouden kunnen zijn. Heeft iemand ervaring en tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
filmic pro, free app, video edit, video editing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Air Video - stnd video app Ipad hansIphone3g iPad algemeen 1 01-10-11 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.