//

Mp4 of mediaplayer iphone 4s problemen

Mp4 of mediaplayer iphone 4s problemen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn oldtimer wilde ik altijd al graag middels een enkel din radio muziekfilpjes afspelen dus dan kom je toch uit bij een klapscherm en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-04-13, 15:04
Leftyblanco Leftyblanco is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Question Mp4 of mediaplayer iphone 4s problemen

In mijn oldtimer wilde ik altijd al graag middels een enkel din radio muziekfilpjes afspelen dus dan kom je toch uit bij een klapscherm en omdat de enige goede merken die zo,n apparaat leveren geen mp4 afspelen moet je iets anders verzinnen.

Mijn setup is een pioneer x3 klapscherm.
Hierop zit aangesloten: Een originele universal dock met de 3 tulp uitgangen alsmede ook een usb om de iphone op te laden.

Dit werkte tot voor kort prima omdat ik de originele video afspeel app gebruikte of ipod zoals het heette op mijn oude 3gs maar nu ik een nieuwe iphone 4s met de 6.0 update heb zie ik geen mogelijkheden meer om afspeellijsten te maken of überhaupt de mogelijkheid om naar een volgend nummer te gaan met de afstandsbediening. Er is simpelweg geen manier om naar een volgend nummer je gaan.

Wil je dit toch? Moet je de iphone in de hand nemen, terug gaan naar de lijst volgend nummer inschakelen. Allemaal nogal omslachtig en gevaarlijk tijdens het rijden. Het liefste zou ik via de knop op de radio naar een volgend filmpje gaan maar dit wordt standaard al niet ondersteund dus vandaar ook de omweg met de universal dock!

Om bovenstaande te omzeilen heb ik verschillende gratis players geprobeerd maar niets lijkt te werken. Of het zijn streamers of ze spelen niet alle filmpjes af.

Vlc heb ik ook geïnstalleerd waarbij je de video's niet via itunes kunt uploaden maar gewoon via mp4 zoals ze zijn leek te werken maar geeft geen beeld door op mijn scherm via de dock.

O player lite heb ik tot nu toe nog het meeste resultaat mee alleen mijn zelfgemaakte nummers via imovie wil deze dan weer niet afspelen.

Heeft iemand een idee welke player wel werkt of hoe ik de originele app weer terug kan krijgen zodat ik afspeellijsten kan maken en weer gewoon met de afstandsbediening naar het volgende nummer kan?

Graag al jullie tips en adviezen want ik zit echt met mijn handen in het gaar.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-13, 12:36
Leftyblanco Leftyblanco is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Helemaal niemand enig idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mediaplayer app Mailo iPad Apps 4 13-04-13 17:11
Foutmelding atv Flash mediaplayer Mrdeeds Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 06-08-12 13:20
Windows: Geluidskwaliteit iTunes tov Mediaplayer ghtvannoort iTunes 5 06-01-12 16:42
Is er een alternative Mediaplayer? Pl4y0r iPhone Apps 1 07-10-09 21:16
MediaPlayer Iphone aanpassing croiman iPhone algemeen 0 22-01-08 16:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.