Eigen geluiden in Whatsapp. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) allereerst hallo allemaal! ik ben nieuw op het forum, heb heel google gezocht maar ben volgens mij de enige met dit probleem. ik heb Ifunbox ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen geluiden in Whatsapp.
allereerst hallo allemaal!
ik ben nieuw op het forum, heb heel google gezocht maar ben volgens mij de enige met dit probleem. ik heb Ifunbox gedownload en zo probeer ik in whatsapp de geluiden te veranderen. ik heb gevonden dat het een .Caf bestand is. nu heb ik mijn geluid ook .caf gemaakt en toevoegen tukt niet. ook als ik er 1 probeer te vervangen, bijvoorbeeld boing of glass dan lukt dit ook niet. heeft iemand een idee wat ik fout doe? en hoe het dan wel kan zonder jailbreak? zou wel willen jailbreaken maar dat gaat niet. jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is heel normaal dat je met iOS 6.1.3 niet kan jailbreaken.
Voor deze iOS versie is er nog geen jailbreak beschikbaar. Tevens is een jailbreak ook niet nodig voor iFunbox te gebruiken De geluiden kan je ook veranderen met iFile maar hier is wel een jailbreak voor vereist. Citaat:
Kijk eens hier: Citaat:
Mvg antoon100 |
|
|||
|
|||
kan dus alleen met een Jailbreak? of lees ik nou met me luie oog.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wordfeud spelen op eigen iphone tegen eigen ipad | Roffelaar | iPad algemeen | 1 | 29-11-12 09:14 |
iPhone: Geluiden | u145495 | Jailbreak | 1 | 28-08-12 21:51 |
Geluiden afspelen | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 26-11-10 21:51 |
telefoon geluiden | Raggamannn | iPhone algemeen | 4 | 02-10-08 11:29 |
Eigen geluiden op iPhone | Breuf | Archief | 1 | 01-08-08 12:44 |
|
|