telefoon geluiden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) geachte forumleden, Allereerst mijn excuses als dit onderwerp al eerder behandeld is. Ik vroeg me namelijk af of je de telefoongeluiden (bijv toetsenbordgeluiden) iets zachter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoon geluiden
geachte forumleden,
Allereerst mijn excuses als dit onderwerp al eerder behandeld is. Ik vroeg me namelijk af of je de telefoongeluiden (bijv toetsenbordgeluiden) iets zachter kan laten klinken, zonder de ringtone geluiden (bijv sms, inkomend oproep) aan te tasten. Dus dat die geluiden nog op maximaal staan. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan ze louter aan en uit zetten.
In je geluids-instellingen menu je toetsenbord click uitzetten... Snap sowieso het nut niet van die clickgeluidjes... |
|
|||
|
|||
ik was het niet van plan om het uit te zetten, maar wil graag dat het iets minder luid klinkt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heeft iemand enig idee hoe dit moet? Ergens een tutorial of misschien zelfs een programma in cydia/installer?
Thnx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluiden afspelen | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 26-11-10 21:51 |
Sms geluiden | Mootjuh | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-06-10 19:07 |
Windows: Alarm geluiden | fiatfreak | Desktop-applicaties | 7 | 02-06-10 02:56 |
Meerdere geluiden | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 22-04-09 19:15 |
geluiden veranderen | trimix | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-11-07 17:31 |
|
|