App voor delen notities !? Tips gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee hallo! Ik ben opzoek naar een goede simpele app om notities te delen. Dit omdat ik met mijn vriendin samen lijstjes wil delen, bijv. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor delen notities !? Tips gezocht
Hee hallo!
Ik ben opzoek naar een goede simpele app om notities te delen. Dit omdat ik met mijn vriendin samen lijstjes wil delen, bijv. boodschappenlijstjes, to do lijstjes etc. Eigenlijk zoek ik net zoiets als de standaard notitie-app van de iphone, maar dan met gedeelde lijstjes. Wie heeft tips? Ben benieuwd, alvast bedankt! gr. Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na veel zoeken op internet en apps proberen, uiteindelijk zelf een goede oplossing gevonden. Namelijk de app "plaintext".
Super app, gratis, lekker simpel en synchroniseert via dropbox. Gewoon gebruik maken van 1 dropbox account en de je hebt gezamenlijke gedeelde notities, voor bijv. boodschappenlijstjes etc. Het is ook nog een mooie strakke app! |
|
|||
|
|||
'Gewoon' Evernote? Volgens mij Kom je met de gratis versie al een heel eind.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om notities te delen met andere telefoon | Rikny | iPhone Apps | 2 | 19-03-13 09:39 |
Video: Gezocht, Tips voor Media te delen | brian0404 | Muziek, foto & video | 0 | 27-03-12 17:47 |
Gezocht: App waarmee je via webinterface op iphone het fotoalbum kunt delen/opschonen | koekjedebij | iPhone Apps | 2 | 29-06-11 11:29 |
Gezocht: realtime notities-app | markvn | iPhone Apps | 4 | 04-05-11 15:32 |
|
|