//

Gezocht: App waarmee je via webinterface op iphone het fotoalbum kunt delen/opschonen

Gezocht: App waarmee je via webinterface op iphone het fotoalbum kunt delen/opschonen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Wie kent er een app dat het volgende kan: Mijn fotoalbum (camera roll) op de iphone beschikbaar maken via een webinterface (voor het download) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-06-11, 10:23
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard Gezocht: App waarmee je via webinterface op iphone het fotoalbum kunt delen/opschonen

Hoi,

Wie kent er een app dat het volgende kan:

Mijn fotoalbum (camera roll) op de iphone beschikbaar maken via een webinterface (voor het download) maar het ook toestaat foto's te deleten.

Er zijn zoveel foto apps dat ik de bomen door het bos niet meer zie.
Ik heb 'Wi-Fi Photo' gevonden, die geeft op een mooie duidelijk manier de foto's uit het fotoalbum weer in de browser, maar ik mis nog de functionaliteit ook foto's te kunnen wissen via de webinterface.

Wie kent de app die ik zoek?

Bvd
Koekjedebij
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-11, 08:08
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Niemand die het weet?
  #3  
Oud 29-06-11, 10:29
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

schopje naar boven
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: App waarmee je op eigen site direct foto kan publiceren daveku Muziek, foto & video 1 08-03-11 13:09
Gezocht offline vertaalapp waarin je zelf zinnen in kunt typen, wie kent EchoMobi? vasco iPhone Apps 1 20-08-10 10:59
App gezocht: Aantekeningen maken zonder toetsenbord, direct op het scherm schrijven ElleniPhone iPhone Apps 13 23-11-09 12:06
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding juulie Archief 1 06-03-09 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.