Gezocht: App waarmee je via webinterface op iphone het fotoalbum kunt delen/opschonen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Wie kent er een app dat het volgende kan: Mijn fotoalbum (camera roll) op de iphone beschikbaar maken via een webinterface (voor het download) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht: App waarmee je via webinterface op iphone het fotoalbum kunt delen/opschonen
Hoi,
Wie kent er een app dat het volgende kan: Mijn fotoalbum (camera roll) op de iphone beschikbaar maken via een webinterface (voor het download) maar het ook toestaat foto's te deleten. Er zijn zoveel foto apps dat ik de bomen door het bos niet meer zie. Ik heb 'Wi-Fi Photo' gevonden, die geeft op een mooie duidelijk manier de foto's uit het fotoalbum weer in de browser, maar ik mis nog de functionaliteit ook foto's te kunnen wissen via de webinterface. Wie kent de app die ik zoek? Bvd Koekjedebij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die het weet?
|
|
|||
|
|||
schopje naar boven
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: App waarmee je op eigen site direct foto kan publiceren | daveku | Muziek, foto & video | 1 | 08-03-11 14:09 |
Gezocht offline vertaalapp waarin je zelf zinnen in kunt typen, wie kent EchoMobi? | vasco | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 11:59 |
App gezocht: Aantekeningen maken zonder toetsenbord, direct op het scherm schrijven | ElleniPhone | iPhone Apps | 13 | 23-11-09 13:06 |
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding | juulie | Archief | 1 | 06-03-09 18:15 |
|
|