//

Gratis of goedkoop SMS versturen / Free SMS

Gratis of goedkoop SMS versturen / Free SMS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft ervaring met SMS Apps voor het verzenden van smsjes via het internet. Leuk als het gratis kan, mag ook tegen betaling als de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-05-13, 14:25
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Standaard Gratis of goedkoop SMS versturen / Free SMS

Wie heeft ervaring met SMS Apps voor het verzenden van smsjes via het internet. Leuk als het gratis kan, mag ook tegen betaling als de prijs laag is

Ik sms nogal veel met iemand die geen smartphone of WhatsApp heeft. Ondanks het redelijk omvangrijke bel/sms bundel dat ik heb gaat het hard

Vandaar dat ik zoek naar een SMS app om goedkoop te kunnen sms'n. Bij sommige providers kan je een blok (blox) smsjes kopen van bijvoorbeeld 1000 stuks à 10 euro. Dat zou prima zijn, alleen bij Tele2, mijn provider, kan dat niet zonder dat de aankoop van smsjes wordt gebundeld aan mijn huidige abonnement. Dan zit ik er de rest van de looptijd aan vast, à 5 euro voor 5000 sms per maand voor nog bijna 2 jaar. Wie weet heb ik het straks niet meer nodig, dus dat wil ik niet

Heb de "TextMe app" geïnstalleerd. Daar kan je free credits verdienen, allen dat gaat niet zo hard. Of smsjes kopen, beetje duur al is het te doen.

Of deze app goed werkt ben ik nog aan het testen

Iemand een andere en/of betere oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-13, 16:23
Bastiaan Bastiaan is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Een snelle zoektocht op Google levert wel een paar diensten op die je gratis of goedkoop laten sms'en, maar ervaring leert dat er vaak een addertje onder het gras zit. Je geeft immers je telefoonnummer of die van de ontvanger weg bij het gebruik hiervan. Ik denk dat je dus alsnog beter af bent met sms'jes bij je provider.

Rot dat je nog 2 jaar bij Tele2 vastzit, want T-Mobile en Vodafone bieden bij hun nieuwe abonnementen juist een onbeperkte sms-bundel.
  #3  
Oud 27-05-13, 16:28
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Nooit een toestel in combinatie met een abonnement kopen!
Tientallen providers bieden 1000 smsjes aan voor slechts 10 euro. Als je zelfs nog wat gaat zoeken kun je voor die 10 euro zelfs 2000 of meer smsjes krijgen.
Vaak zit er ook nog eens data in
  #4  
Oud 27-05-13, 17:07
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Standaard Toestel abonnement combinatie niet doen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Nooit een toestel in combinatie met een abonnement kopen!
Tientallen providers bieden 1000 smsjes aan voor slechts 10 euro. Als je zelfs nog wat gaat zoeken kun je voor die 10 euro zelfs 2000 of meer smsjes krijgen.
Vaak zit er ook nog eens data in
Interessant thema wat je aanstipt: Kopen van een toestel zonder abonnement

Als ik op het forum zoek, dan wordt er geschreven dat het kopen van bijvoorbeeld een iPhone 5 niet gemakkelijk lukt zonder abonnement. Als mijn telefoon het na twee jaar nog prima doet, dan zoek ik zeker een provider met een geschikte bel/sms en data combinatie zonder toestel


Het bellen/sms’en en data gebruik, weet ik nu ik een smartphone heb. Ik dacht wel een goede deal te hebben gemaakt door een toestel abonnement combinatie te nemen. Ik begrijp dat dit toch niet de beste keuze was? Zou je daar wat meer over willen vertellen? Zal ik daar een item over openen die op zichzelf staat?

Wat aangaat de SMS app. Ik ben redelijk gesteld op mijn privacy. Ik geef de apps ook geen toestemming om mijn contacten te benaderen, pushberichten sturen e.d. Wel geef ik mijn eigen nummer en die waarmee ik sms prijs Dan heb je natuurlijk nog de tekst die ik verstuur Ik hoop dat ze daar niet zoveel mee kunnen doen. Maar alle data gecombineerd en verkregen door te zoeken op internet… dan wetens ze toch wel heel veel van ons.

Nu heb ik daar wel eens een item over geopend, titel: "Spyware, malware en privacy via apps op de smartphone" en toch daar kwam zo weinig response op. Blijkbaar zijn er niet zoveel mensen die zich daar druk over maken
  #5  
Oud 27-05-13, 17:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andrisig Bekijk bericht
Als ik op het forum zoek, dan wordt er geschreven dat het kopen van bijvoorbeeld een iPhone 5 niet gemakkelijk lukt zonder abonnement.
Op Apple of Apple lukt dat heel goed zonder abonnement. Nu bestellen en verzendklaar binnen de 24 uur Bij Apple moet je wel onmiddellijk betalen en kan je niet afbetalen zoals bij een provider.
  #6  
Oud 27-05-13, 17:31
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Bij Apple is het ook nog eens goedkoper. De providers verkopen iPhones duurder en geven er daarna pas subsidie op. Kortom: het toestel zelf is bij providers/derden gewoon duurder.
Reageren

Labels
cheap sms, free sms, gratis sms, sms app, sms internet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? erikroeier iPhone Apps 5 18-05-09 20:50
Gratis SMS versturen via e-mail(werkt in België) Limoonux iPhone algemeen 19 08-02-08 17:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.