Facebook app locatiebepaling discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens de Feesboek app op de iPhone 5 van mijn zoon ligt het Algemeen Ziekenhuis Sint Dimpna van Geel (België) nu in Mol (Servië). Zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook app locatiebepaling
Volgens de Feesboek app op de iPhone 5 van mijn zoon ligt het Algemeen Ziekenhuis Sint Dimpna van Geel (België) nu in Mol (Servië).
Zijn er nog Facebook app gebruikers met zulke "problemen"? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het gedeelte "A.Z. Sint Dimpna ziekenhuis" is een handmatige check-in. Mol, Serbia is een automatische locatiebepaling met slecht bereik.
|
|||
|
|||
Ah, OK! Bedankt Bubbly. Ik heb geen idee hoe dat Feesboek appje werkt. De GPS ontvangst zal dan wel heel slecht geweest zijn als Mol (België) naar Servië verhuisd werd. Mol ligt wel in de buurt van Geel.
EDIT: Er is blijkbaar ook een plaats met de naam Mol in Servië. http://en.wikipedia.org/wiki/Mol_%28Serbia%29 Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-06-13 om 19:33. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hij kan natuurlijk ook gejailbreakt en PMP geïnstalleerd hebben. Ik bevind mij momenteel in LA
|
|
|||
|
|||
Nee, de iPhone van mijn zoon heeft geen jailbreak. Het gaat natuurlijk moeilijker worden als hij volgende week in Neustadt is. Daar zijn er een paar honderd van in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
|
|
|||
|
|||
Als ik in Turnhout, België ben, dan geeft hij ook altijd Lokeren aan. Voor de rest werkt het altijd normaal. Enkel daar niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Locatiebepaling Facebook | Cynt76 | iPhone algemeen | 3 | 31-03-12 18:32 |
|
|