Remote vindt pc niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 5 met remote vindt pc niet en ik denk dat het aan mijn internet verbinding ligt (zie afbeelding) als ik op de pc een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Remote vindt pc niet
Iphone 5 met remote vindt pc niet en ik denk dat het aan mijn internet verbinding ligt (zie afbeelding) als ik op de pc een draadloze internetverbinding maak vindt de iphone de pc wel en met kabel niet? is hier een oplossing voor? ik heb deze "internetkabelconstructie" zo moeten maken voor digitale tv....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Leg eerst eens uit wat "remote" is. En wat bedoel je met "iPhone 5 vindt PC niet".? Wat wil je eigenlijk bewerkstelligen? |
|
|||
|
|||
Remote is een app waarmee je de itunes bibliotheek kunt besturen
en idd iphone vind pc niet is niet de beste titel: het is eerder itunes wat de iphone niet vindt via draadloos internet vindt itunes de iphone wel en via kabel niet :s |
|
|||
|
|||
Citaat:
De reden van het probleem moet gezocht worden in de router en/of in de firewall instellingen van de PC. |
Labels |
iphone, remote, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Remote vindt Apple tv niet meer. | Stefenjolanda | Apple TV - 1e generatie | 1 | 23-12-12 19:41 |
Remote App vindt geen bibliotheek | martijn110271 | iPhone Apps | 20 | 07-12-12 20:38 |
pc vindt iphone niet meer | fcruizer | iPhone algemeen | 14 | 04-07-10 20:58 |
Windows: itunes vindt iphone niet?! | partylover | iTunes | 0 | 16-06-09 18:41 |
PC vindt iPhone niet | BruceSV | iPhone algemeen | 1 | 21-08-08 22:48 |
|
|