Geen toegang tot whatsapp met nieuwe telefoonnummer. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb sinds gister een nieuwe simkaart. Alleen heb ik een probleem met whatsapp. Na het verwijderen en opnieuw downloaden van whatsapp moest ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen toegang tot whatsapp met nieuwe telefoonnummer.
Goedemorgen,
Ik heb sinds gister een nieuwe simkaart. Alleen heb ik een probleem met whatsapp. Na het verwijderen en opnieuw downloaden van whatsapp moest ik mijn nieuwe telefoonnummer invoeren en dan pas kon ik gebruik maken van what'sapp. Na dat gedaan te hebben kon ik ong. 10 minuten appen. Echter kreeg ik daarna een bericht dat ik geen toegang meer had tot deze dienst. Ik heb het een paar keer opnieuw gedownload etc. maar het kon niet baten. Ik heb meteen twee keer gemaild naar support@whatsapp.com, maar heb nog steeds geen reactie ontvangen. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien de FAQ eens lezen:
WhatsApp FAQ - How can I change my WhatsApp phone number? http://www.whatsapp.com/faq/en/iphone/21325453/ |
|
|||
|
|||
Mijn nummer is echter 'geblokkeerd' op whatsapp. Toch bedankt.
Zou een nieuwe nummer aanvragen misschien wel helpen? |
Labels |
geen, toegang, whats app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen toegang tot itunes store met Wi-Fi | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 0 | 29-11-12 10:49 |
iPhone 4: Geen toegang meer tot menu | Caspar10 | Unlock | 10 | 29-05-11 17:27 |
Geen toegang meer tot root na nieuwe laptop | happydaddy | Desktop-applicaties | 6 | 19-01-10 20:24 |
Geen toegang tot iPhone via iBrickr of iPhoneBrowser | pdewildt | Unlock [archief] | 5 | 19-03-08 00:05 |
|
|