Geen toegang meer tot root na nieuwe laptop discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heb het volgende probleem. Heb altijd via iphone explorer mijn gejailbreakte telefoon benaderd en kon zonder problemen de root benaderen. Nu lukt het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen toegang meer tot root na nieuwe laptop
Hallo,
heb het volgende probleem. Heb altijd via iphone explorer mijn gejailbreakte telefoon benaderd en kon zonder problemen de root benaderen. Nu lukt het niet meer en het enige wat er is veranderd is dat ik een andere laptop heb. Ik heb afc2add gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, iPhone gereboot en ook de laptop opnieuw opgestart. Ook iphonebrowser werkt niet want die crasht. Ik heb Win7 64 bit. Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Desktop-applicaties
Probeer dan even een ander programma zoals iPhone Explorer of Diskaid. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik gedaan zoals je in mijn verhaal kunt zien!
edit: niet helemaal waar; had iphone explorer en iphonebrowser geprobeerd en de eerste gaf me geen toegang tot de root en de tweede crashte Diskaid kan wel de root benaderen! Vreemd..... Laatst gewijzigd door happydaddy; 19-01-10 om 20:15. |
|
||||
|
||||
Hmmm.. Moet ik overgelezen hebben Werkt Diskaid niet? Of iFunbox?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Diskaid werkt volledig, maar wel maar voor een bepaald aantal dagen. Daarna moet je betalen.
Heb je de laatste nieuwe versie van iPhonebrowser en iPhone Explorer? |
|
|||
|
|||
Van iphone explorer heb ik versie 0.99...de laatste op de site iig
Iphonebrowser heb je alleen een nieuwere beta-versie van. Dus heb de laatste stabiele gebruikt....die deed het niet. Net de BETA van iphonebrowser gepakt en die doet het weer.....wel! Schiet mij maar in een kapotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Geen toegang meer tot menu | Caspar10 | Unlock | 10 | 29-05-11 17:27 |
Iphona aan, geen toegang tot webmail en outlook | dutchronnie | iPhone algemeen | 0 | 03-02-11 12:08 |
Windows: itunes8.1: kan geen toegang vinden tot netwerklocatie | RobinDeleener | iTunes | 9 | 16-05-09 12:06 |
Geen toegang tot iPhone via iBrickr of iPhoneBrowser | pdewildt | Unlock [archief] | 5 | 19-03-08 00:05 |
|
|