Iphona aan, geen toegang tot webmail en outlook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al een tijdje zit ik met het volgende probleem, en kan er geen oplossing voor vinden. Ik heb een internet account bij Telfort. Alle mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphona aan, geen toegang tot webmail en outlook
Al een tijdje zit ik met het volgende probleem, en kan er geen oplossing voor vinden.
Ik heb een internet account bij Telfort. Alle mail van dit Telfort krijg ik zonder problemen binnen op de iphone. Maar als ik thuis ben en zet daar mijn computer aan, en wil vervolgens mijn email ophalen met outlook, dan krijgt outlook geen verbinding met de server. Hetzelfde geldt voor de webmail, hierin kan ik ook niet meer inloggen. Pas als ik de iphone uitzet, is mijn mailserver weer te bereiken met outlook en webmail. Ik vindt dit erg lastig, en zou anders moeten kunnen. Alle andere email accounts die ik heb geven geen problemen Bij de Telfort accountgegevens staat SSL niet aan, heeft dit ermee te maken? Wie weet een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Geen toegang meer tot menu | Caspar10 | Unlock | 10 | 29-05-11 17:27 |
Geen toegang meer tot root na nieuwe laptop | happydaddy | Desktop-applicaties | 6 | 19-01-10 20:24 |
Windows: itunes8.1: kan geen toegang vinden tot netwerklocatie | RobinDeleener | iTunes | 9 | 16-05-09 12:06 |
Geen toegang tot iPhone via iBrickr of iPhoneBrowser | pdewildt | Unlock [archief] | 5 | 19-03-08 00:05 |
|
|