banktas om laptop/media in te bewaren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik kreeg ineens een geweldige ingeving, er staat mij bij dat er tassen zijn die je aan de zeikant van de bank hangt, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
banktas om laptop/media in te bewaren
Hey, ik kreeg ineens een geweldige ingeving, er staat mij bij dat er tassen zijn die je aan de zeikant van de bank hangt, dus over de leuning, aan de buitekant zitten dan vakken waar afstandsbedieningen en lectuur in kan.
Maar... ik zit altijd te *****n met onze laptops, de een staat op een schraal krukje en de andere zwerft overal en ligt meestal naast de bank te laden. Er moet dus toch ook zo'n tas zijn waar we een laptop in kunnen doen en later evt een macbook (ze zijn niet groter dan 15 inch)? dit verheldert een hoop maar ik betwijfel of hier een laptop in kan: IKEA | Opbergers voor papieren en media | Dvd- & cd-opbergers | FLÖRT | Vak voor afstandsbediening |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zal een laptop daar niet te zwaar voor zijn?
En ik denk dat het er ook niet echt in past |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@fedor07 dat wist ik niet
Maar misschien kan de plaatselijke kleding reparatie winkel dat wel maken, dan is het ook nog in eigen smaak |
|
|||
|
|||
ja dat zou kunnen, zelf maken zou ook nog gaan maar ik doe graag ideën op,
|
Labels |
bank tas mac ipad iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pincode bewaren | Sultan | iPhone Apps | 16 | 23-11-13 09:17 |
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop | FenixStyle | iTunes | 5 | 29-11-10 19:35 |
Contacten bewaren. | 1903 | iTunes | 3 | 01-02-10 23:54 |
iPhone: AppInstellingen bewaren 2.2 > 3.0 | cloverfield | Jailbreak | 9 | 21-06-09 14:52 |
|
|