AppInstellingen bewaren 2.2 > 3.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een 2.2.1 3G met jailbreak. Het leek me fijn als ik straks naar 3.0 met jailbreak kan om eens schoon te beginnen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppInstellingen bewaren 2.2 > 3.0
Ik heb nu een 2.2.1 3G met jailbreak. Het leek me fijn als ik straks naar 3.0 met jailbreak kan om eens schoon te beginnen.
Maar van sommige applicaties wil ik eigenlijk wel de settings (inloggegevens, data, voorkeuren) bewaren. Ik meende ooit iets gelezen te hebben over een Cydia app die dat doet. Maar welke? En werkt dat met alle apps? Of kun je die instellingen zelf ergens vandaan koperieren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan beter gewoon schoon beginnen op 3.0 (persoonlijke tip hoor )
Zijn toch vast niet veel instellingen die je weer moet instellen?
|
||||
|
||||
Als je t echt niet wilt kan je gewoon updaten in iTunes, daarna weer jailbreaken.
De instellingen van AppStore-apps blijven dan gewoon bewaard.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eh ja, wel! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Net waar je prioriteit ligt, bij het behouden van je instellingen of een schonere iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu zit ik met het probleem dat App Store Apps die ik voorheen met bossprefs 'verborgen' heb, nu nog steeds verborgen zijn. Ik kan ze niet opnieuw installeren omdat ik ze al geïnstalleerd heb maar kan ze ook niet zichtbaar maken omdat ik geen bossprefs meer heb. Iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ik wil ff van alle jaibreak shit af en met een compleet schone iphone, alleen officiele aangeschafte appstore apps moeten blijven, kan ik dit realiseren met herstellen dan terugzetten naar reserve kopie en vervolgens naar 3.0 updaten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijne is nu aan het updaten dus kan even niet nalopen voor je |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pincode bewaren | Sultan | iPhone Apps | 16 | 23-11-13 09:17 |
instellingen bewaren en terugzetten | kolk | iPhone algemeen | 0 | 21-01-11 11:14 |
Contacten online bewaren? | FaddieB | iTunes | 7 | 04-03-10 16:30 |
Contacten bewaren. | 1903 | iTunes | 3 | 01-02-10 23:54 |
attachments bewaren | Nixo | iPhone algemeen | 6 | 09-01-08 23:00 |
|
|