Pincode bewaren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke app gebruiken jullie om jullie pincodes/password te bewaren, zie dat er nogal wat verschillende zijn, maar welke is nu de makkelijkste/beste?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pincode bewaren
Welke app gebruiken jullie om jullie pincodes/password te bewaren,
zie dat er nogal wat verschillende zijn, maar welke is nu de makkelijkste/beste? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit vind ik ook wel interessante informatie om te weten. Dus kom maar op met die aanbevelingen. Bvd!
|
|
||||
|
||||
Gebruikt er niemand zo'n app??
|
|
||||
|
||||
Ik heb een beetje onderzoek gedaan en het lijkt erop dat SplashID de meest veilig en meest gebruikte "password keeper" is. Plus je kan met de desktop versie syncroniseren. Je zal de iPhone app wel los van de desktop versie moeten kopen.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik 1password op zowel iPhone als iMac... Werkt als een tierelier - en ook goed samen...
|
|||
|
|||
Veiligheid SplashIP
Hoe weet je dat hij veilig is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net als operafreak 1Password. Geweldige app voor iPhone - iPad en MacBook.
|
|
|||
|
|||
Ik zet al mijn wachtwoorden in een excell bestand en die bewaar ik in dropbox.
Verder gebruik ik waar mogelijk altijd de zelfde combinaties.. Scheelt een hoop moeite |
|
||||
|
||||
Dat is bepaald niet slim: als 1 site wordt gehackt kunnen de hackers met die combinatie op diverse sites jouw account "hacken" (= inloggen zonder moeite).
|
|||
|
|||
Dan moeten ze wel weten waar ik allemaal accounts heb. En ik ben niet belangrijk genoeg om gehackt te worden
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze hebben minimaal een email-adres en in – letterlijk – miljoenen gevallen is een dom en slecht wachtwoord gebruikt waarbij in duizenden gevallen zelfs de wachtwoord-hint luidt: "het gebruikelijke". Dus met een klein beetje moeite automatiseert een kwaadwillende dat van honderdduizenden email + wachtwoord wordt ingevoerd bij de top 50 websites van het internet (denk aan alle email websites, alle grote sociale netwerken, de grootste file sharing websites, enz.). Je bent niet interessant genoeg om gericht gehackt te worden, maar ze graaien je graag mee. Klein detail is dat veel websites en producten in handen zijn van een kleine groep bedrijven bedrijven en het dus genoeg is om het op 1 website te proberen. Om er maar eens wat te noemen: Facebook: kan worden gebruikt om bij duizenden websites automatisch in te loggen, desastreus als iemand hierin komt Google: Google account, Google+, Google Ads, Google Chrome, Google Drive (Documents), Google Play, Google Music, Google Mail (Gmail), Google Wallet, YouTube + Google account kan worden gebruikt om bij duizenden websites automatisch in te loggen, desastreus als iemand hierin komt Microsoft: Bing Ads, Microsoft account, MSN, Office, Outlook (Hotmail/Live), Skydrive, Skype, Windows 8, Windows Live, Windows Phone, Xbox Live Twitter: kan worden gebruikt om bij duizenden websites automatisch in te loggen, desastreus als iemand hierin komt Yahoo!: Flickr, Tumblr, Yahoo! Advertising, Yahoo! Mail, Yahoo! Messenger Dan heb ik nog niet eens gezegd wat voor leuks iemand met je iPhone kan doen als die je Apple ID wachtwoord kent… Top 50 websites, top 30 websites, top 10 webdiensten zijn eigenlijk al genoeg.
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico Laatst gewijzigd door Bubbly; 21-11-13 om 03:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorzaak: een te makkelijk wachtwoord Gevolg: bijna 100 euro aan in-app aankopen lichter (uiteraard niet door mijn toedoen). Gelukkig door de goede Apple service wel weer teruggekregen. Oplossing: een zeer zwaar wachtwoord voor m'n Apple ID, maar tegenwoordig ook voor al mijn andere accounts Tip: ik gebruik voor mijn wachtwoorden een 'tweeledige opbouw'. Het ene deel van het ww is voor elk account gelijk. Het andere deel bestaat uit letters gerelateerd aan het betreffende account. Dit werkt perfect voor mij en zo vergeet ik nooit al mijn wachtwoorden en ze zijn ook nog eens zeer veilig. |
|
||||
|
||||
Dat is lullig ja… Ik gebruik LastPass voor 99% van mijn wachtwoorden
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik al jarern de app Keeper. Ideaal.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mSecure is mijn app
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
instellingen bewaren en terugzetten | kolk | iPhone algemeen | 0 | 21-01-11 11:14 |
Contacten bewaren. | 1903 | iTunes | 3 | 01-02-10 23:54 |
iPhone: AppInstellingen bewaren 2.2 > 3.0 | cloverfield | Jailbreak | 9 | 21-06-09 14:52 |
Mail bewaren na ophalen op de pc. | Nielson | iPhone algemeen | 19 | 25-01-09 19:07 |
attachments bewaren | Nixo | iPhone algemeen | 6 | 09-01-08 23:00 |
|
|