geen goedkeuring bij facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo sinds kort heeft mijn vrouw een iphone ze is een beheerder van een groep op facebook ze heeft het zo ingesteld dat als iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen goedkeuring bij facebook
hallo sinds kort heeft mijn vrouw een iphone ze is een beheerder van een groep op facebook
ze heeft het zo ingesteld dat als iemand een bericht wil plaatsen eerst toestemming moet hebben op windows en android heb ik geen probleem maar met de iphone kan ze het niet wat doet ze fout? is het een instelling ? ik heb al facebook opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook niet wie o wie kan me helpen??? groet, rrapptorr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wellicht dat de facebook app voor iPhone dat protocol nog niet ondersteund...
Notificaties moet je wel in de facebook app op je iPhone instellen... Mobiele pushmeldingen instellen...onder je accountgegevens en mobiele pushmeldingen...
|
|||
|
|||
hallo Wally,
bedankt voor je snelle reactie, zou je misschien wat specifieker zijn ben niet zo op de hoogt van diverse instellingen zo kan ik niet de mobiele pushmeldingen vinden |
|
||||
|
||||
Op de drie streepjes onderaan rechts drukken...
Helemaal onderaan 'accountinstellingen'... Meldingen... Mobiele pushmeldingen... Daar het nodige af/aanvinken... Suc6 d'rmee... |
|
|||
|
|||
heb alles aangevinkt staan
|
|
||||
|
||||
Dan zal de iPhone app dit nog niet ondersteunen...
|
|
|||
|
|||
inderdaad het is de app ik heb het via een browser geprobeerd en daar werkt het wel
bedankt Wally voor het meedenken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen push berichten meer bij Facebook | Cikota | iPhone Apps | 7 | 13-02-14 12:54 |
Facebook-app geen geluid bij meldingen | OriginalJeroen | iPhone Apps | 3 | 26-03-13 09:47 |
|
|