Wel of niet in DFU mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag over updaten en of dit nou wel of niet in DFU mode moet. Ik heb net een custom firmware gedownload ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel of niet in DFU mode
Hallo,
Ik heb een vraag over updaten en of dit nou wel of niet in DFU mode moet. Ik heb net een custom firmware gedownload voor de 2g van 3.0. Deze is geunlockt en gejailbreakt. Moet ik dan wel of niet updaten in DFU mode want dat is mijn vraag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je de custom firmware van 2.2.1 erop hebt staan moet je hem gewoon in restore zetten hier staat de perfecte guide.
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html als je dit exact vogt loopt alles als een trein en zit je in no time op 3.0 met cydia |
|
||||
|
||||
iphone 2G naar fimware 3.0
erg onduidelijk allemaal. Ik heb normaliter geen probleem met een update maar nu ...ik heb de handeiding op https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html gevolgd.
Als ik echter de custom download krijg ik een map bestand ipv een apple software updatebestand. Vervolgens kan ik Pwnage 3.0 nergens vinden. Maar ik begrijp dat ik deze ook niet nodig heb want met de gedownloade custom hoef ik enkel mijn iphone met alt-herstel naar de custom te laten verwijzen. Geen gedoe met dfu ed.. Wie heeft nu een duidelijke beschrijving ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
ik heb de automatische uitpak uit staan in safari. Krijg ook netjes een .zip die ik al op verschillende manieren heb uitgepakt. Maar ik krijg steeds een map als resultaat. En id ik heb een jailbroken iphone.
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-06-09 om 14:36. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
Ik heb dikke problemen met 3.0, als je zonder spotlight kunt en die paar andere toevoegingen zou ik je adviseren om op 2.2.1 te blijven. Ik ben al 2 dagen bezig om terug te komen op 2.2.1 en het is simpelweg onmogelijk. Zowel via osx als windows icm itunes 7.5 t/m 8.2, echt hopeloos.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod 2G niet in DFU mode | MichaelJ | Jailbreak | 0 | 08-02-11 12:44 |
iPhone: DFU mode wilt niet | Chrissart | Jailbreak | 17 | 31-01-11 20:16 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
geraak niet in DFU mode | crewke | Archief | 3 | 11-08-08 18:12 |
Kom niet in DFU mode | Mikelmaster | Unlock [archief] | 13 | 11-02-08 01:58 |
|
|