iPod laten uitvallen op bepaald tijstip? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hiii, Ik zoek een app die ervoor zorgt dat je kan instellen wanneer je ipod uitvalt? Ik heb ook jailbreak, dus een jailbreak app kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod laten uitvallen op bepaald tijstip?
Hiii,
Ik zoek een app die ervoor zorgt dat je kan instellen wanneer je ipod uitvalt? Ik heb ook jailbreak, dus een jailbreak app kan ook. Weet iemand er toevallig een? En sorry als dit het verkeerde onderwerp is. Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod Touch 32 GB laten vallen en werkt niet meer | truestar | iPhone algemeen | 1 | 08-02-13 09:31 |
ipod laten denken ander idevice | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-03-11 18:38 |
Ipod Touch laten vallen, doet niets meer. | LEGACY | iPhone algemeen | 4 | 17-11-10 00:04 |
Kan een thema je ipod slomer maken en/of je batterij sneller laten opgaan? | lennardude | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-07-10 14:08 |
Ipod accessoire op iphone laten werken? | indoow | iPhone algemeen | 0 | 05-01-10 15:30 |
|
|