Ipod Touch laten vallen, doet niets meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! M'n zus heeft haar Ipod touch één keer teveel laten vallen en nu doet hij NIETS meer. Hij word zelfs niet meer herkend door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod Touch laten vallen, doet niets meer.
Hallo!
M'n zus heeft haar Ipod touch één keer teveel laten vallen en nu doet hij NIETS meer. Hij word zelfs niet meer herkend door de computer.. Garantie is helaas verlopen.. Iemand een idee van wat er kapot kan zijn ? En of dit zelf te vervangen is ? alvast bedankt, Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer de iPod in DFU te zetten en hem zo te herstellen in iTunes. Werkt dat niet, dan heb je pech en zal je de iPod moeten (laten) repareren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet helemaal zeker maar ik had ergens gelezen / gehoord dat garantie niet bestaat als een of het ander product onder bepaalde omstandig heden niet meer werkt
Ik ga dit proberen te vinden |
|
|||
|
|||
Met bepaalde omstandigheden bedoelen ze waarschijnlijk fabricagefouten enzo, Een ipod touch kan niet tegen vallen en eingelijk is het dus je eigen schuld. Als ik jou was zou ik een nieuwe kopen, dat vervangen zal wel wat kosten of je moet natuurlijk een ipod touch 4g hebben dan zou je kunnen infomeren en afwegen wat je wilt (denk ook aan de tijd dat je hem al hebt)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch doet het niet meer.... | timmiex | iPhone algemeen | 12 | 20-05-11 23:24 |
iPod Touch 1G doet echt niks meer iemand een idee? | Riket | iPhone algemeen | 5 | 19-10-10 10:33 |
2G doet niets meer.... | Lukie | Archief | 1 | 05-10-09 15:49 |
Alstublieft help mij! iPod Touch doet niks meer! | lars08 | iPhone algemeen | 2 | 27-09-09 22:24 |
iPhone laten vallen en nu reageert de Lock-button niet meer! | melloww | iPhone algemeen | 8 | 06-08-09 01:51 |
|
|