Kleuren agenda veranderen spontaan discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) dus....niemand die weet hoe dit komt en wat eraan gedaan kan worden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dus....niemand die weet hoe dit komt en wat eraan gedaan kan worden?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb een vermoeden dat er idd ergens een bug zit omdat er toch meerdere mensen last van hebben. mijn gok is dat het bij icloud zit, want ik kan ze bij de andere agenda's wel veranderen maar als hij gaat syncen veranderd hij weer terug naar roze komt ook zo stom over bij klanten een roze agenda |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik op alle Macs OS X 10.9 Mavericks GM. Als ik in www.icloud.com de kleur van een agenda verander dan verschijnt die kleur onmiddellijk in BusyCal op de Macs. Als ik de standaard Calendar open op de Macs is ook daar de kleur veranderd. Ook op een test iPhone 4, 4S, 5s en iPad 4 wordt de kleur veranderd. Eveneens op een iPhone 5 met iOS 6.1.2 en een iPad 1 met iOS 5.1.1. Inderdaad, een heel raar probleem. |
|
|||
|
|||
Opmerkelijk is dat het bij mij alleen op de eerste agenda gaat, ook bij mijn collega's.
De andere agenda's kan ik wel gewoon wel van kleur veranderen en dat wordt direct doorgevoerd op mijn iphone en macbook. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Roy, als je oplossing aangereikt krijgt, let me know. Mijn werkagenda verandert systematisch in roze...om het vliegend sch..t van te krijgen. Tom
|
|
|||
|
|||
In een ding zie ik overeenkomst, het is de kleur rose die ons parte speelt.
Dus skip die kleur maar. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook allemaal geprobeerd! Precies hetzelfde probleem, 1e agenda verandert in roze. Ik heb nu maar een fake-agenda bovenin geplaatst, eens kijken of dat helpt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 oktober 2013 om 13:07 ---------- Helpt dus ook niet, mijn agenda verandert ook als 2e weer in roze. Gek word ik ervan! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is echt een vervelend probleem, vooral omdat ik het niet heb. Ik blijf verder experimenteren. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-10-13 om 15:16. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
ik heb ook al geprobeerd de ical cache's te verwijderen maar helpt ook niet helaas..
was het proberen waard.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timosha, thx!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En hier nog iemand met hetzelfde probleem. Flauwe kleurtjes waarvan je het verschil nauwelijks kunt onderscheiden. HELP!! Ik was zo blij met het snelle overzicht in kleuren. Veranderen op de mac/ipad of iphone helpt allemaal niet. Het lijkt goed te gaan en verandert dan meteen weer terug. Heel vervelend zeker als je vijf agenda's samenbrengt.
Laatst gewijzigd door PetraKisan; 10-10-13 om 16:16. Reden: typefouten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ical verandert kleuren
Zou nu toch het tijdperk aangebroken zijn dat de computer bepaald hoe onze agenda's eruit zien en in welke kleur we ons leven lijden.... pardon leiden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het probleem zelf niet dus zou mij dit hele topic niet moeten interesseren. Niettegenstaande heb ik meer dan een halve dag geprobeerd om het probleem te reproduceren. Helaas zonder resultaat, het werkt zoals het moet werken. Ook op de iOS en Mac Developer fora is er ook niets te vinden over dit probleem. Ik ga hier bij laten. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Hier exact hetzelfde probleem op de imac. Ook dat roze kleurtje. Ben benieuwd of er een oplossing komt. |
Labels |
agenda, iphone, kleur, veranderd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. | JohnBo63 | iPad Apps | 3 | 31-01-13 15:48 |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
KLeuren Ical Agenda | bartje_blue | iPhone algemeen | 4 | 11-10-10 16:05 |
Kleuren veranderen van Calender | klarenbl | iPhone algemeen | 8 | 11-01-09 19:36 |
SMS Kleuren aanpassen, layout veranderen?? | Antiparadox | iPhone algemeen | 5 | 25-12-08 14:16 |
|
|