Online Opslagruimte Apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Ik ben eigenlijk opzoek naar een lijstje met namen van apps die, al dan niet gratis, online opslag ruimte bieden Ik ken natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Online Opslagruimte Apps
Hoi allen,
Ik ben eigenlijk opzoek naar een lijstje met namen van apps die, al dan niet gratis, online opslag ruimte bieden Ik ken natuurlijk dropbox en google drive en zelfs t-mobile komt nu met een cloud. Graag hoor ik meer van deze apps, mits ze bestaan. Is er eigenlijk een methode om prive een online opslag ruimte te creeeren thuis, waarvan je de bestanden overal via internet kan raadplegen. NAS welleens van gehoord bijvoorbeeld. Werkt dit goed?sorry voor de lichtelijkw ontwetendheid Merci, Frederik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Copy
Een nieuwe service die ik laatst heb gevinden is Copy. Goede sync-tool, goede apps en gratis 15GB ruimte, of zelfs 20GB als je registreert.
Bestaat dus nog niet lang, maar ziet er goed uit! Laatst gewijzigd door iScorpio; 30-08-13 om 07:59. |
|
|||
|
|||
Naast de door jou genoemde Dropbox en Google Drive:
* Microsoft Skydrive (nu 7GB, oude accounts 25 GB) * The Box (soms acties voor 50GB) * Mega (50 GB, nog geen iOS app) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lokale opslagruimte | Suzannedepanne | iPad algemeen | 4 | 25-08-12 11:42 |
onvoldoende opslagruimte | christienlokman | iPhone algemeen | 1 | 05-05-12 15:15 |
|
|