Iphone app om creatieve tekst bij foto's te plaatsen, en meer... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik zoek een app voor Iphone (5) waarmee ik creatieve teksten (niet alleen "recht toe/recht aan) bij foto's kan plaatsen om daarna op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone app om creatieve tekst bij foto's te plaatsen, en meer...
Beste Mensen,
Ik zoek een app voor Iphone (5) waarmee ik creatieve teksten (niet alleen "recht toe/recht aan) bij foto's kan plaatsen om daarna op te slaan en te delen. (Sinds kort overgestapt van 4 naar 5, fantastisch !) Ik doel op tekstballonnen, foto effecten, croppen, e.d. Er zijn wel apps die dat kunnen maar daarmee kan je de creatieve teksten zelf niet wijzigen. Ik zou graag de teksten en font willen wijzigen. Ik denk dat er wel begrepen wordt wat ik bedoel. Het hoeft niet gratis te zijn, sterker nog betaalde apps zijn meestal uitgebreider en hebben geen reclame. Wie weet wat één van de betere (beste) "wizzard" app is die dit kan ? Ik hoor het erg graag. Met vriendelijke groet, Pieter. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's niet meer terug te plaatsen na IOS 5 | MacFreak20 | Muziek, foto & video | 2 | 17-10-11 08:27 |
tekst in beeldscherm die ik nie ken plaatsen | assie67 | iPhone algemeen | 1 | 12-06-11 14:25 |
|
|