I massage problemen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag problemen met activeren i massage . Ineens krijg ik popup scherm om inteloggen. Ik log in met Apple id, echter na ingave blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I massage problemen
Sinds vandaag problemen met activeren i massage . Ineens krijg ik popup scherm om inteloggen. Ik log in met Apple id, echter na ingave blijft steeds ingave scherm terug komen . Wachtwoord is juist.
Gevolg nu is dat ik niet in i message kan komen. Al een jaar werkt het goed, nu dus ineens niet. Jalea |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apple - Support - System Status
Op het moment geen storingen.. iMessage werkt hier ook goed. Probeer je iPhone uit en weer aan te zetten en iMessage weer te activeren. Staat FaceTime wel aan?
|
|||
|
|||
iPad ff aan en uit gezet. Daarna gecheckt of face time aan staat. Wat blijkt wachtwoord is weg. Ik dus wachtwoord invullen en in loggen, wachtwoord is akkoord. Krijg mijn tel nr te zien met mijn 2 emailadressen. Daarna ga ik naar i message, waar ik ook mijn ww had ingevuld, echter deze is nu weg. Dus weer invullen, en na inloggen zie ik weet mijn tel nr met email adressen. Vervolgens weer ter controle na FaceTime ( bij instellingen) . Daar is het ww weer weg. Pff. ik kom niet meer bij i message, krijg middenin alleen log in scherm te zien. Wat ik ook doe het scherm komt na inloggen steeds terug .
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2013 om 17:13 ---------- Gevonden , bij toeval ondekte ik dat 24 datum /tijd uitstond. Deze aangezet en pats ik kon weer inloggen . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 problemen | JensDM | iPhone algemeen | 0 | 30-09-11 18:33 |
iPhone: 3G 3.1.3 problemen | Wusblogs | Jailbreak | 15 | 28-07-10 01:26 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
|
|