tekst in beeldscherm die ik nie ken plaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds gisteren geeft mijn iphone steeds de tekst dit assescoire is niet geschikt voor de iphone in mijn scherm weer dat na verloop van tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tekst in beeldscherm die ik nie ken plaatsen
sinds gisteren geeft mijn iphone steeds de tekst dit assescoire is niet geschikt voor de iphone in mijn scherm weer dat na verloop van tijd wel weer verwdijnt
Kan nie ontdekken om welk assercoire het zou moeten gaan Enige wat ik wel weet is dat de app navigation maar niet wil laden terwijl die het altijd goed deed heeft dit met mekaar te maken ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Accessoire kan verschillend zijn. Dit kan ook een bluetooth apparaat zijn of via de aansluiting onderaan je iPhone. Als je zeker weet dat het allebij niet is dan zou ik hem eerst opnieuw opstarten. Maar als dit niet werkt dan zou ik je een herstel aanraden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MakeItMinewerkt nie tmeer na JB 4.2.1.? | stellaferox | Jailbreak apps en thema's | 5 | 08-02-11 11:38 |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
Iphone werkt nie meer | P_hylicia | Archief | 2 | 29-09-08 17:33 |
|
|