Telefoon icoon verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3GS en alles is nog origineel. Ik heb kennelijk iets verkeerd ingedrukt of aangeraakt want mijn telefoon icoon is plotseling verdwenen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon icoon verdwenen
Ik heb een Iphone 3GS en alles is nog origineel. Ik heb kennelijk iets verkeerd ingedrukt of aangeraakt want mijn telefoon icoon is plotseling verdwenen. Als ik dubbel druk op de home toets dan krijg ik het telefoon icoon wel weer te zien maar kan ik deze niet verplaatsen. Is er iemand die mij kan helpen zodat ik weer een telefoon icoon op mijn hoofdscherm krijg?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hug?
Uw telefoon icoon die kan normaal gezien noe verdwijnen toch? Vaste apps die apple erin steekt kan je ook niet wissen, die icoon moet wel ergens te vinden zijn dan, toch niet toevallig in zo'n kotteke waar je bv 12 apps kan insteken? Mss iphone eens uit en aanleggen, soms helpt dat ook? |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook gehad, na lang googlen etc.. ben ik tot de conclusie gekomen om de FW opnieuw erop te zetten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video Icoon spoorloos verdwenen? | jordywos | Muziek, foto & video | 0 | 21-10-10 21:41 |
Camera icoon verdwenen | Giel538 | iPhone algemeen | 16 | 26-06-10 18:42 |
Windows: podcast icoon verdwenen | dettie | iTunes | 1 | 21-03-08 01:53 |
Icoon Instellingen Verdwenen! | ihidde | Unlock [archief] | 5 | 01-02-08 11:43 |
Video: Youtube icoon verdwenen!! | siete | Muziek, foto & video | 2 | 21-10-07 01:09 |
|
|