podcast icoon verdwenen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde nieuwe podcasten toevoegen. Tot voor kort lukte dit vlekkeloos. Plots was mijn podcast icoon van mijn iphone verdwenen in itunes. Het symbool staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
podcast icoon verdwenen
Ik wilde nieuwe podcasten toevoegen.
Tot voor kort lukte dit vlekkeloos. Plots was mijn podcast icoon van mijn iphone verdwenen in itunes. Het symbool staat wel nog in mijn itunes zelf. Heb al itunes hersteld en opnieuw geinstalleerd. Maar als ik mijn iphone terug aansluit komt het nog steeds niet te voorschijn. Wat moet ik nu doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat podcast icoontje in iPhone zelf in iPod is verdwenen ? In dat geval: 1. Open iPod 2. Tap op "Meer" 3. tap links boven op "Wijzig" 4. Sleep "Podcast" icoontje naar de onderkant Laatst gewijzigd door Grample; 21-03-08 om 01:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video Icoon spoorloos verdwenen? | jordywos | Muziek, foto & video | 0 | 21-10-10 21:41 |
Camera icoon verdwenen | Giel538 | iPhone algemeen | 16 | 26-06-10 18:42 |
Icoon bij instellingen verdwenen | remcov250 | iPhone algemeen | 3 | 15-01-10 01:49 |
Icoon Instellingen Verdwenen! | ihidde | Unlock [archief] | 5 | 01-02-08 11:43 |
Video: Youtube icoon verdwenen!! | siete | Muziek, foto & video | 2 | 21-10-07 01:09 |
|
|