Hoe liedjes verwijderen... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heee Ik heb en liedje op me iPhone gezet en toen daarna op de pc wat verandert in de eigenschappen naam etc..., daarna weer hetzelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe liedjes verwijderen...
Heee
Ik heb en liedje op me iPhone gezet en toen daarna op de pc wat verandert in de eigenschappen naam etc..., daarna weer hetzelfde liedje in me iPhone gezet nu staat hij er 2x in :S Bosstool verwijdert niet alles, hoe kan dit wel? Groetj... Drumpie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gaat dat niet handmatig in itunes zelf?
dus als je hem aansluit, voor alle duidelijkheid |
|
||||
|
||||
Nou heb ik dus hetzelfde, ik krijg het alleen ook niet voor elkaar om de nummers te verwijderen (als mn iphone aangekoppeld is)..
Heb zelf totaal geen ervaring met itunes, dit is de 1e ipod (om hm maar ffies in die hoek te plaatsen) die ik heb. Hoe kan ik die nummers eraf krijgen? Never mind, ben er al achter Laatst gewijzigd door crazyman; 19-03-08 om 11:35. |
|
|||
|
|||
Als je je iphone aansluit. Zorgen dat bij algemeen het vinkje muziek en video handmatig beheren aanstaat.
|
|
|||
|
|||
Ja maar hoe zie ik dan de iphone lijst met de liedjes in de iPhone?
|
|
|||
|
|||
door op je iphone te klikken links in het menu. Dan werk je vanop je iphone. Anders zit je in je bib.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verwijderen. hoe? | Druif | iPhone algemeen | 3 | 02-01-11 14:23 |
Muziek: Songteksten verwijderen bij alle liedjes | gamertje | Muziek, foto & video | 16 | 09-04-10 20:52 |
Hoe apps verwijderen? | memphis | Archief | 1 | 18-02-09 09:39 |
installer verwijderen.. hoe?? | rikss | Archief | 12 | 21-03-08 13:04 |
Muziek: iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen | m_tiao | Muziek, foto & video | 10 | 18-12-07 14:41 |
|
|