Kalender sync 'all day event' discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik op de Iphone een gebeurtenis ingeef die de HELE dag duurt (all day event) dan zet hij dat na syncronisatie met itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kalender sync 'all day event'
Hoi,
Als ik op de Iphone een gebeurtenis ingeef die de HELE dag duurt (all day event) dan zet hij dat na syncronisatie met itunes verspreidt over 2 dagen in outlook. Zeer raar... Iemand een idee waar dit aan kan liggen? De tijdzone staat correct ingesteld. Bedankt voor jullie feedback Groetjes, Joël |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Laatst gewijzigd door berry80; 18-03-08 om 11:11. |
|
|||
|
|||
Hey,
Bedankt voor je reactie. Nee, heb nog geen oplossing voor dit probleem. Ik laat zeker iets weten moest ik er één hebben. Greetzz, J. |
|
|||
|
|||
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Laatst gewijzigd door berry80; 18-03-08 om 11:11. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Aktiviteit in iphone invoeren op een maandag--> hele dag aanvinken. Na synchronisatie met itunes staat deze aktiviteit in outlook van maandag 2.00uur tot dinsdag 2.00uur. "hele dag" is niet aangevinkt in outlook. Tijdzones staan goed! MsOutlook 2007 itunes 7.6.1.9 Wie heeft de oplossing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
Phoneworldonline d-day | etienne | Archief | 70 | 23-07-08 14:19 |
st - pattricks day | jeekes | Chat en geruchten | 4 | 18-03-08 16:59 |
|
|