gebruikte apps opruimen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) i-Phone 4s apps opschonen Hallo, ik heb de volgende vraag?? Ik ben is in de bibliotheek van mijn i-Phone 4s wat oude apps aan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gebruikte apps opruimen
i-Phone 4s apps opschonen
Hallo, ik heb de volgende vraag?? Ik ben is in de bibliotheek van mijn i-Phone 4s wat oude apps aan het opschonen geweest, en het overbodige apps hier verwijderd, en gesynchroniseerd. nu staan er in de balk onderin een lange (oranje) balk, dit is de langste, dus "iets" wat veel geheugen kost. weet iemand wat dat is, of waar ik hier geheugen vrij kan maken. Verder staat er dus nog "foto's (rood), Apps (groen), en dus een hele lange balg die oranje is met de naam "overige". Hier gaat het om.... Bedankt alvast. Gr. Cor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou, daar staan dus alle apps, die ik ooit eens geïnstalleerd heb op mijn phone. dit is dus de map met apps binnen i-tunes
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja, dacht het wel, maar de map "overige" is ongeveer 5.33 gb, dat lijkt mij wel erg veel toch??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 september 2013 om 16:16 ---------- het lijkt mij, dat dit toch nog "oude apps zijn, wat valt anders onder "andere" ???? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 september 2013 om 16:18 ---------- nu zullen daar ook wel mijn contact gegevens onder vallen, maar wat nog meer???? want contact gegevens van 5.33 Gb lijkt mij wel erg veel toch??? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gedaan, hij geeft nog steeds 5.31 Gb aan in de balk "overige" pfff
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke, bedankt , ga ik even daar zoeken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lijst van meest gebruikte apps op mijn iPhone | wick1957 | iPhone Apps | 0 | 19-10-12 01:06 |
top 5 meest gebruikte apps | Mik075 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-05-10 22:44 |
gebruikte Iphone verzekeren | Amore | iPhone algemeen | 1 | 10-11-09 11:37 |
|
|